I'VE GOT THE MOON IN MY HANDS

Åh, min dator hos mamma har gått sönder, därför kunde jag inte blogga igår :( Men iaf, mamma kom och hämtade mig hos pappa runt 1. Vid 3 började jag fixa mig ltie smått inför kräftskivan vi skulle ha hemma hos Kvistan!

Det var super kul, verkligen! Vi åt skit god mat, spelade ett spel, pratade en hel del, dansade och bara levde haha! Och självklart kom tiden då man var jävlgit övertrött och fyfan va kul vi hade då, eller iallafall jag och malin haha! Linus och Douglas gjorde oss även sällskap lite senare på kvällen, mys!

Idag vaknade vi halv 1-1 tror jag? Då låg vi kvar och degade ett bra tag. Runt 2 gick vi upp och gjorde frukost och satte oss på altanen. Sen fick jag skjuts hem av M&As pappa någon gång, kommer inte ihåg när. Nu har jag duschat och ätit pizza, både till lunch och middag hehe och ska väl kolla film snart eller nåt. Måste bli trött!

Bilder från kräftskivan får ni när jag har fått dom ifrån bea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0