I'M TRYING TO FIND THE WORDS

Nu känner jag verkligen att jag måste börja träna igen haha, fan har blivit tjockare runt lår, mage och bröst! Men brösten får gärna fortsätta hahahaha!

Aja, eftersom att jag går i skolan på dagarna så blir det lite sämre uppdatering så ni får nöja er med nya inlägg på kvällarna :)

Idag slutade vi 1 efter en helt okej skoldag, det var mest pappersutdelning idag också. Efter tog jag, linni, malin och bea mopparna till röda korset och kollade, hittade faktiskt en kofta men mycket mer fanns det inte. Jag överskattade nog secound hand för dom få gångerna jag har vart där så har jag hittat ganska mycket fint men inte idag haha. Sen åkte vi till Tuna Park där jag köpte en annan kofta och ett par skor, supeeer! Blir så himla glad när jag handlar lite nytt för jag verkligen avskyr mina kläder, måste rensa garderoben snart...

Vi var där till 5 och då skjutsade bea hem mig. Ikväll ska jag väl plocka lite i mitt rum och sen bara ta det lugnt, imorgon börjar vi 9 så det ska bli skönt!



Skor: 499:-  DinSko





Fattar inte hur färgen är på bilden? Den är inte alls grå. Den ser ut såhär:



Kofta: 199:-  GT



Kotfa: 20:-  Röda Korset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0