i don't wanna miss a single thing you do

Nu ska jag sova, konstigt att det alltid blir senare än vad man vill. Tänkte gå och lägga mig redan vid tolv men icke!
Har hela dagen uppbokad imorgon. Har tid hos tandregleringen klockan 10 i 12 (ska nog ta ut min metallplatta som jag har bakom mina framtänder efter att jag hade tågrälls), sen kommer pappa och hämtar mig så åker vi till Västerås. Jag tror att vi ska kolla moppe där, eller utemöbler eller vad det var haha, kommer inte ihåg! :( Och sen ska vi hinna tillbaka till eskilstuna till klockan 5 då min sista teorikurs för moppe är. Sen är det bara provet kvar, skönt!

Nej, nu ska jag krypa ner i min super sköna säng hihi! Fryser jätte mycket och mitt duntäcke ser så inbjudande ut :$

Kommentarer
Postat av: Gustav<33

Metallplatta??Det fick inte jag..:OO

2010-08-05 @ 14:43:29
URL: http://www.wow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0