HOLD YOU

Åh, ser fram emot ikväll hihoo! Saknar Linda och Maria super mycket så det ska bli så kul att ses igen, och denna gång @ My Place!

Vi har bestämt oss för en skräckfilms kväll haha, fyfaaan! Jag tål verkligen inte skräckfilmer, kan inte sova utan att oroa mig för att någonting ska komma på typ 2 veckor!

Snart ska jag ta en dusch och fixa mig lite smått, inte så mycket eftersom att det bara är filmkväll så det blir förmodligen mysisar! Runt 4 hämtar pappa upp mig så ska vi lämna in en film som jag och anna hyrde igår (som btw var väldigt bra, "Flickan" hette den) och efter det hämtar vi upp henne och så åker vi till mig och kör lite moppe hihi! Runt 6 kommer dom andra 2 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0