FIRST

Halloj! Första skoldagen idag. Inte speciellt jobbigt men ganska onödigt att gå från kvart över 8 till kvart över 9. Men det var mest utdelning av schema, busskort m.m.

Efter skolan gick jag, malin, bea och linni hem till anna jarebro och pratade om allt möjligt och sen tog vi mopparna in till stan och bosatte oss på first i ungefär 4 timmar där vi lunchade. Sen gick vi runt lite på stan, vi fokuserade mest på skor. Jag är väldigt sugen på ett par kängliknande cowboy boots haha! Dom är as grymma!

Efter det bestämde vi oss för att ge café sylvia en chans där vi aldrig har vart så vi satt där och pratade. Sen blev vi rastlösa och bestämde oss för att åka hem till mig och kolla max<3 haha

Nu sitter jag och kollar fångarna på fortet, kommer ihåg att det var mycket bättre än vad det är haha! Älskjade verkligen det närt jag var liten men nu är det inte så värst bra faktiskt. Och att det går på en måndag?! Fy skäms Tv4!

Nu ska jag städa rummet lite och försöka komma i säng till 10, somnade nämligen inte förens 4 imorse och gick upp 20 över 6...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0