DON'T BLAME IT ALL ON ME

Godmorgon alla! Idag har jag fullt upp, mamma ska snart skjutsa mig och Linni till körskolan och jag skulle tro att vi blir där till 5 ungefär. Jag måste verkligen klara iallafall A och B! Efter det åker jag hem till mamma igen, ska packa (hm...undrar vart jag ska haha?) och färga håret! Äntligen! :D

Efter det skjutsar hon hem mig till pappa och ikväll vet jag inte vad som händer, jag ska nog bara vara hemma, ska försöka lägga mig tidigit idag eftersom att jag ska upp halv 7 imorgon! Har uppkörning...

Jag uppdaterar igen ikväll, puss!

Wie, mina soltabletter har kommit! En kapsel om dagen gör att man får en jämn och brun hy. Kapslarna hittar du här: http://vitalas.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0