BIRTHDAY

Japp, min födelsedag idag haha! Farmor, Farfar och kusin åkte nyss hem ochjag är helt slut så nu ska jag bara vila mig lite innan jag åker till mamma och firar med henes sida :)

Kommer nog aldrig glömma 2 augusti 2009. En väldigt minnesvärd dag då det hände makalösa saker, båda bra och dåliga. Har lärt mig en hel del från den dagen, verkligen. Min födelsedag kommer nog aldrig bli så bra som den förra året. Det sjuka är att för någon timme sen så satte jag på radion och vilken låt spelades inte då? Jo, Black Eyed Peas - I gotta feeling. Den låten vi lyssnade på för exakt ett år sen och gapade till varandra att "LÅTEN STÄMMER JU IN PÅ IDAG, TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!" . Och det blev en jävligt bra kväll. Tack till alla som var där, ni gjorde min födelsedag till den bästa jag har haft och förmodligen den bästa jag kommer att ha!









kärlek.


Kommentarer
Postat av: L

Grattis gumman, love 2 you :D <3

2010-08-03 @ 01:10:36
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Linni

fyfan vilken bra kväll, saknar det så enormt!

2010-08-05 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0