14 april

Ny duschad och fräsch, grymt!
Efter skolan blev det fika :( När vi sitter óch fikar så kommer det 3 barn, tjejer mellan 4-9 år eller något, som klättrar på muren vid oss och bara glor as mycket. Visst var det irriterande ´men vi orkade inte bry oss. Sen började dom springa runt i rabatterna där och förstöra. Då kommer en tant ut som tydligen bodde i en av lägenheterna där och sa till dom att inte hoppa bland hennes blommor för dom blir förstörda, men tjejerna bara total ignorerade och var bara skit dryga. Då blev tanten förbannad för det visade sig att tjejerna inte ens bodde i dom där lägenheterna men var där ändå. Tanten talade om för dom att dom inte fick vara där och då började tjejerna skrika som fan, skit dryga saker som t.ex kuktant!? Sen gick tjejerna hem eller nåtgot och tanten gick in. Sen kommer tjejerna tillbaka och började hoppa och hålla på eller vad fan dom gjorde, och struntade totalt i vad tanten hade sagt. Och då kom mitt temprament fram (hehe) och jag blev skit arg och pulsen steg och allt, så jag gick fram och sa till dom:
- Men nu får ni ju fan sluta! Gå bort från rabatterna!
- MEN VI STÅR JU INTE ENS I RABATTERNA!
- Du står ju i en nu?
- NEJ DET GÖR JAG INTE, JAG STÅR PÅ STENAR!
- Spelar ingen roll?! Ni bor inte här, det finns andra lekplatser!
- NEJ, DET FINNS INTE EN ENDA PÅ HELA JÄVLA RIKTARGATAN!
- VET DU VAD ALLEMANSRÄTTEN ÄR?
- JAA
- AA, VAD ÄR DET DÅ?
- DET ÄR... A MEN DET ÄR..
- NEJ JUSTE, DU VET JU INTE!
- MEH, JÄVLA FJORTIS!
- DU ÄR FJORTIS!
- NEHE, DU ÄR
- NEJ DU! TYST NU!! Unge...

Och en massa mer haha, orkar inte skriva och ni orkar förmodligen inte läsa heller. Men det jag vill komma fram till är att, hur fan vågar dom?! När jag var liten var jag skit rädd för typ 5:or och upp och speciellt för vuxna jag inte kände! Helt sjukt hur jävla dryga och uppkäftiga barn det finns, fyfan va arg man blir, JÄVLA UNGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0