(K)

MALIN! ETT JUDE BARN!



Dagen har vart väldigt rolig och skön. Efter skolan satt jag, Linni och Malin kvar på skolan och solade i drygt 45 minuter. Sen gick vi till Amarant där vi träffade Amanda och Adam. Vi fikade lite i det sköna vädret och efter det gick jag och Malin en promenad. Sen mötte vi Adam och Amanda igen vid skolan och solade igen hihi. Sen gick vi alla 4 längst med grusvägen och stannar vid en sten och bara pratar. Då hör vi världens jävla prutt från andra sidan ån så vi kollar såklart dit och då ser vi en gigantisk röv riktad mot oss! En jävla alkokärring som sitter och skiter?! Haha, så jävla vidrigt, fyyy!
Jag följde med Malin hem en stund och vi åt lite och pratade, sen promenerade jag hemåt vid 7. Nu ska jag nog plugga SO, fast jag vill egentligen inte. Jag går hellre och duschar så jag tror jag gör det hihi.

Nu låter jag säkert grymt töntig och wannabe poet eller något, men jag verkligen älskar vädret! Helt sjukt, det härliga vädret är äntligen här och jag vill bara grina när jag sitter i solen och alla fåglar kvittrar (även fast jag hatar fåglar, dom är stora och äckliga) och det syns inte ett enda moln på himlen! Det är bara 2 månader kvar till sommarlov, 2 månader... inte ett dugg långt! Förra året badade vi redan i Maj, så hoppas att man iaf kan ligga i bikini snart och sola, för bada klarar jag nog inte.

Idag har jag vart, och är fortfarande väldigt glad. Jag har världens bästa vänner, världens bästa pojkvän, det är vackert väder och det känns som att jag inte bryr mig om något annat just nu. Mitt liv får bli som det blir för jag är så grymt skoltrött och känner bara att så länge jag klarar av proven (vilket jag knappt gör :( ) så är jag nöjd, jag kör stenhårt i 9an istället för då jävlar, då höjs hela skiten!

MASSA PUSSAR, ÄR SÅ GRYMT LYCKLIG (K)



Kommentarer
Postat av: malin

HAHA!fan vad söt!

2010-04-13 @ 21:11:38
Postat av: michan

AS FUL

2010-04-13 @ 21:52:12
Postat av: linni

skitsöt unge ju!

2010-04-14 @ 19:40:00
Postat av: Nikita

Hahahaha, shit vilken rolig unge. :D

2010-04-14 @ 20:31:46
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Postat av: michan

hahaha :(

2010-04-14 @ 21:04:06
URL: http://michelleive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0