GINGER<3

";PPppPp" grupperna på FB är bäst! Hihi <3

Idag tränade jag för första gången på typ en månad? Inte okej men nu är jag igång igen haha. Trodde att jag inte skulle orka någonting men det var knappt jobbigt? Eller så kanske det var hon som var urusel hihi. Hon svettades ur rumpan, är det normalt? - Nej.

Sen åkte jag hem och skrev lite om konsentrations lägret Stutthof till redovisningen imorn, blä...
Imorn slutar vi halv 11, då åker nog vi tjejer ner på stan och käkar och kollar runt lite. Sen klockan 12.45 ska vi på en musikal som St.Eskil har ordnat. På onsdag slutar vid 11, och nästa vecka har vi moppekurs hela måndagen och på tisdagen är det coaching hela dagen fram till 2. Hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0