fredag!

Efter skolan hamnade jag, linni, malin, amanda, bea, anna, adam, dogge, linus, markus och wigge på Amarant, fredags tradition ;) Efter det åkte jag hem en sväng och sen hem till samuel och bara myste. Sen tog jag bussen hem och hamnade hos grannen, väldigt trevligt! Nu somnar jag snart av trötthet, sitter och halvsover...måste borsta tänderna och ta bort sminket, HATAR DET!

Har äntligen fått reda på varför jag har konstiga armar! Ullis (som har likadana armar som jag) berättade att mina senor typ är uttöjda. Därför kan jag göra min "fingerdans", nästan ta foten över huvudet och lägga tummen på handryggen, tror det heter så haha? Hon sa att det hette typ att jag var lättböjd? Nej jag kommer inte ihåg, men det var något sånt. Så för mig är det farligt att stretcha för att jag töjer ut mina senor ännu mer och det kan orsaka problem i framtiden...hm? Skönt att äntligen få veta vad fan jag har för fel, men jag är tydligen inte ensam om det! :D

Har inga bilder idag, tyvärr. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0