=)

Jag hamnade hos Linus i fredags med Linni och Emil, vi hade riktigt kul! Lärde mig spelade cs och jag kan ju inte säga annat än att jag är bäst ;)
Igår var jag i strängnäs med konfirmationen. Trodde det skulle bli skit tråkigt men det var faktiskt rätt så kul, umgicks ju med roliga personer - Linni, Bea och Larsson ;) Vi kom dit vid 20 över 10, då satte vi oss på ett café och bara myste i solen. Sen kommer det 2 killar i 20års åldern och bara börjar prata med oss, skit roliga! Älskar såna människor, som liksom vågar ta kontakt. Vi pratade med dom till halv 12 ungefär tror jag, sen var vi tvugna att gå upp till kyrkan och sen äta. Sen stötte vi på killarna igen och pratade lite. Efter det lärde vi oss lite ursprungliga danser från olika länder och efter det lärde vi oss vår fader på teckenspråk. Sen satte vi oss och fikade igen hihi och sen åkte vi hem. Lite senare på kvällen kom min älskling <3

Man är verkligen beroende av sin mobil. Hade ingen på hela dagen igår för den var urladdad och jag kände mig verkligen handikappad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0