7 april

Nu är jag hemma från lägret. Fy för läger, det var så dötrist! Faaast, alla tjejer inne i vårat rum är bäst, man hade alltid kul med er. Amanda, Malin, Linnea, Larsson, Josse, Ida, Michelle och Linda, tack!

Nu har jag 2 par nya skossingar, ett par svarta tygskor och ett par vita converse.

Har inge vettigt att skriva idag faktiskt :)



en bild på mig och min älskade kusin arielle, tagen för något år sedan.



första bilden på mig och linni haha, tagen 08-08-19.



HAHAHAHAHA! Mattiz och jag i 6an hahahaha



sexigt... jag och lainen i 5an? 6an? vet inte riktigt haha

älskar gamla bilder hihi

Kommentarer
Postat av: Linni

puss på din rumpa!

2010-04-07 @ 21:33:10
Postat av: michan

pusselipuss

2010-04-08 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0