4 april

Jag och Frida har krattat löv både iår och idag i sammanlagt 7 timmar! Skaaaapligt jobbigt men nu äntligen är det klart! Igår firade vi lite påsk, gooood mat! undrar hur mycket man har gått upp i vikt haha! Ikväll tänkte vi köra på fotbad, film och ostbricka, så jävla gott, man blir ju tårögd :'(
Vi åker hem imorn vid typ 10 så jag hinner till bussen mot konfirmationslägret som går klockan 1. Vi blir kvar där till på onsdag, "fan va kul det kommer bli", eller inte.. Kommer hem på onsdag så jag hör nog inte av mig förens då.  

Know you all will miss me, eftersom att min blogg är så "himla kul att läsa!!!!" :D

nej men seriöst, den måste bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0