29 april



såhär kommer vi se ut om drygt 3 veckor, mums ;)

Skön skoldag med ganska långa raster för min del eftersom att jag hade hk teori. Efter skolan åkte jag hem till Linni och vi pratade lite och så. Sen hämtade mamma oss och vi åkte och kollade på en lägenhet, mamma verkar sugen så jag tror att vi kommer flytta dit.. :( Efter det åkte vi hem till Linni igen och pratade lite och lyssnade på musik. Väldigt trevligt =) När jag kom hem satte jag mig på altan med en kopp te, det var fortfarande varmt när klockan var halv 8, as skönt! Satt i Linne med en filt om mig.


Kommentarer
Postat av: ida

söt bild michan! :)<3

2010-05-03 @ 16:30:25
URL: http://idakostet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0