27

Hej hopp. Underbart väder hela dagen, har solat hela dagen känns det som och det gillar vi - väldigt mycket! Efter skolan hamnade jag, linni, bea, malin och emil hemma hos linus. Vi solade en stund på studdsmattan och bara myste med lite godis och pratade och så. Senare gick vi in och halvsov framför tv:n och vid 5 drog vi hem. Jag, linni och bea fick cykla hem i spöregn, väldigt kul! :( Det hatar jag med våren, alla väderskiftningar! Blä, sol ena stunden sen typ snö andra.


      Just nu vill jag ha:

  • massa massa massa pengar!
  • moppe nuuu
  • sommar
  • annan hårfärg
  • tippar. man kan ju undra när jag kommer göra det, men någon gång i veckan tror jag.
  • kläder
  • skor
  • mat!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0