2 april

Nu ÄR det vår! Slagsta glass har öppnat och det är det allra bästa vårtecknet!
Igår skulle jag och linni in och träna efter skolan men då hade dom ändrat schema till något påskschema så vi missade medelpasset, snyft! Istället gick vi lite på stan och jag fick med mig en söt sommarklänning, en ring och brun utan sol hem. Vi tog även en varsin cola inne på first class. Lite senare, vid typ 9 tror jag, så gick jag hem till Linni och bara chilla, kom hem vid halv 12 och kollade Borat sen dog jag i min sköna säng :)

Ska väl ta en fika idag om linni kan vakna någongång! :( Senare ska jag till Linköping och fira påsk där.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad blev det för brun utan sol? :D Saknar er!

2010-04-06 @ 14:00:18
Postat av: michan

den där med trekantigt lock haha :D

saknar dig!

2010-04-08 @ 09:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0